CupSell.pl PomocKontaktbiuro@cupsell.pl801 007 141

Markowe-Koszulki

Pomoc
 
Przejdź do wybranego działu: ZamówieniaZarabianieTworzenie produktów
 

Zamówienia

Co oznacza status mojego zamówienia?
Nieobsłużone – Zamówienie zostało poprawnie złożone w CupSell.pl, jednak jeszcze nie zajęliśmy się jego realizacją. Jeśli zamówienie zostało już opłacone, powinno szybko zmienić status.

Realizowane / W realizacji – Status ten oznacza, że zamówienie zostało poprawnie złożone i właśnie jesteśmy w trakcie jego realizacji (przygotowujemy produkty, wykonujemy nadruki, pakujemy). Przewidywany czas realizacji takiego zamówienia do czasu wysyłki to od 48h do 5 dni. Zamówienia są realizowane tylko w dni robocze.

Wysłane – Status oznacza tyle, że zamówienie zostało już wysłane za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera i jest w drodze. Ponadto można spotkać też statusy ustawiane w specyficznych sytuacjach, takie jak: Oczekuje na wpłatę, Gotowe do wysyłki, Anulowane, Reklamacja czy Wstrzymane.

Jakie formy wysyłki oferujecie?
Na terenie Polski oferujemy dwie formy przesyłki:
- Poczta Polska – przesyłkę nadajemy jako poleconą priorytetową,
- kurier – współpracujemy z firmą DPD,
- Paczkomaty InPost.

Jeśli paczka ma zostać nadana za granicę wysyłamy ją za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?
Zamówienia składane w CupSell mogą być opłacane na 3 sposoby:

Płatność z góry
– czyli opłacenie zamówienia z góry za pośrednictwem szybkiej płatności internetowej, lub przelewu bankowego. Płatności z góry (zarówno szybkie płatności jak i przelewy) obsługiwane są poprzez firmę PayU. Jeżeli zostało złożone zamówienie na 80 zł lub więcej, koszty za wysyłkę nie są doliczane.

Płatność przy odbiorze
(pobranie) – czyli opłacenie zamówienia dopiero przy odbiorze przesyłki u listonosza lub kuriera.

Płatność z zarobionych środków
– czyli sposób płatności przeznaczony dla użytkowników CupSell.pl posiadających środki w wysokości pozwalającej na opłacenie zamówienia.Jeżeli zostało złożone zamówienie na 80 zł lub więcej, koszty za wysyłkę nie są doliczane.
Gdzie znajdę numer konta, na który mam dokonać wpłaty za zamówienie?
Płatności za wszystkie zamówienia z płatnością „z góry” obsługiwane są przez PayU.

Jeśli na liście banków PayU nie ma Twojego banku, numer konta do wpłaty znajdziesz wybierając przy płatności opcję „Przelew bankowy”,która wygląda jak druczek płatności. Link do opłacenia zamówienia znajdziesz w mailu od CupSell, który wysyłany jest zaraz po złożeniu zamówienia.

Pamiętaj by nie zmieniać numeru konta, tytułu przelewu ani odbiorcy płatności. Zmiana tych danych może spowodować problem z zaksięgowaniem Twojej płatności, a to opóźni realizację Twojego zamówienia.
Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy po złożeniu zamówienia?
Jeśli zamówienie nie zostało przekazane jeszcze do realizacji, istnieje możliwość zmiany formy płatności i dostawy poprzez kontakt pod adresem e-mail biuro@cupsell.pl
Ile będę czekał na dostarczenie przesyłki przez pocztę czy kuriera?
W przypadku Poczty Polskiej czas od momentu wysłania przez nas przesyłki to od 2 do 4 dni roboczych. Poczta Polska dostarcza przesyłki od poniedziałku do soboty z wyłączeniem Świąt.

Przesyłka wysłana kurierem dostarczana jest zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu wysłania. Kurier dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku z wyłączeniem Świąt.
Moja przesyłka jeszcze nie dotarła. Co robić?
To (niestety) się czasem zdarza nad czym mocno ubolewamy. Na szczęście zazwyczaj szybko można wyjaśnić problem zaginionej przesyłki.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 5 dni temu Pocztą Polską i jeszcze nie dotarła, zachęcamy przede wszystkim do odwiedzenia najbliższej placówki pocztowej i zapytanie o przesyłkę. Zdarza się, że listonosz nie zastanie nas w domu i zapomni zostawić awizo, a przesyłka czeka spokojnie na obiór na Poczcie.

Jeśli przesyłka została wysłana ponad 2 dni temu kurierem, prosimy o kontakt pod adresem biuro@cupsell.pl. Namierzymy przesyłkę i wyjaśnimy sprawę. Najczęściej przyczyną jest problem z kontaktem kuriera lub nieobecność w domu.
Czy wysyłacie zamówienia za granicę?
Tak, wysyłamy zamówienia do krajów UE za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kraj dostawy można wybrać składając zamówienie.
W jaki sposób zajmujecie się reklamacjami?
Co do reklamacji:

  • Klient zawsze ma rację.
  • Nawet jesli jakimś cudem klient nie ma racji, to uważamy, że: patrz punkt pierwszy.
  • Koszulki z błędami w nadruku podlegają reklamacji.
  • Żeby reklamować koszulkę należy napisać mail z numerem zamówienia na adres biuro@cupsell.pl.
  • W mailu należy wyjaśnić na czym polega problem, pamiętając, że: patrz punkt pierwszy
  • Do maila można załączyć zdjęcia wadliwej koszulki, żebyśmy mogli naprawić nasze błędy i poużalać się chwilę nad sobą.
  • W ciągu 4 dni od zgłoszenia staramy się rozpatrywać reklamacje na korzysć klienta, bo patrz punkt pierwszy.
 
 

Zarabianie na CupSell

Jak wypłacić zarobione pieniądze?
Wypłata zarobionych środków wygląda różnie dla firm i dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej.

Dla firm:
- Do wypłaty wystarczy wystawienie faktury VAT na dane naszej firmy, tytułem „Promocja serwisu CupSell.pl” z 14 dniowym terminem płatności i wysłanie jej mailem na adres biuro@cupsell.pl (w formie pliku PDF) lub Pocztą.
- Zarobiona kwota widoczna w panelu, jest kwotą brutto.
- Jeżeli nie jesteś płatnikiem VAT, fakturę wystawiasz na kwotę netto.

Dla osób fizycznych:
-
Wypłata dokonywana jest na podstawie umowy licencyjnej podpisywanej drogą elektroniczną.
- Prośby o wypłatę należy dokonać poprzez formularz dostępny w panelu CupSell.pl
- Kwota zarobionych środków jest kwotą BRUTTO. Przed wypłatą musimy ją pomniejszyć o podatek VAT oraz podatek dochodowy, które to podatki odprowadzamy w Twoim imieniu.

Jaka jest minimalna kwota wypłaty?
Minimalna kwota do wypłaty zarobionej prowizji to 250zł.
Co jeśli nie uzbierałem 250zł a chciałbym wypłacić zarobione pieniądze?
Dla klientów, którzy nie uzbierali jeszcze wymaganego do wypłaty progu 250zł przygotowaliśmy możliwość opłacenia własnego zamówienia z salda konta.
Czy zamiast wypłaty mogę opłacić zarobionymi pieniędzmi swoje zamówienie w CupSell?
Tak, jeśli tylko masz wystarczającą ilość środków na koncie, przy składaniu zamówienia (w koszyku) pojawi się jako jedna ze sposobów płatności opcja „Twoje środki na koncie Cupsell.pl”.
Czy mogę wypłacić zarobione środki na konto PayPal?
Wypłaty dokonujemy wyłącznie w formie przelewu na konto bankowe.
Czy od wypłacanej kwoty będę musiał zapłacić podatek?
Od każdej zarobionej kwoty należy zapłacić odpowiedni podatek. W CupSell.pl odprowadzamy wszystkie należne podatki w imieniu naszych użytkowników a wysokość podatku jest każdorazowo widoczna na rachunku do umowy.
Nie mam 18 lat. Czy mogę zarabiać na CupSell?
Na CupSell zarabiać mogą osoby w każdym wieku! Jednak, aby dokonać wypłaty w formie pieniężnej, konieczne jest ukończenie 16 lat.
 
 

Tworzenie produktów z własnym nadrukiem

W jakim formacie wgrywać grafikę na nadruk w generatorze?
Generator produktów obsługuje grafiki w formatach JPG, GIF i PNG o maksymalnej wadze 10MB. Z takich też plików wykonywane są nadruki na koszulkach i innych produktach.
Czy można wgrać plik z przeźroczystością?
Generator obsługuje przezroczystość w plikach PNG i GIF. Zachęcamy do tworzenia wzorów z przezroczystym tłem.
Czy usuwacie tło nadruku w kolorze koszulki?
Tak. Każdorazowo przed wykonaniem nadruku, tło w kolorze zbliżonym do koloru produktu jest przez nas usuwane. Nie ma więc możliwości abyśmy nadrukowali np. czarny kwadrat na koszulce koloru czarnego.
Jakie są optymalne wymiary dla grafiki?
Aby nadruk został prawidłowo wykonany, zalecane przez nas absolutne minimum, jeśli chodzi o wymiary grafiki to 1500x1500px. Przy grafice takiej wielkości jesteśmy w stanie wykonać poprawnie wyglądający nadruk na koszulce.

Maksymalnej wielkości pliku nie ma i zasadą w nadrukach na koszulkach jest: Im większa i lepszej jakości grafika, tym nadruk lepiej będzie wyglądał na koszulce czy innym produkcie.
Co zrobić, żeby nie naruszyć praw autorskich i nie narazić siebie na nieprzyjemności?
To nie takie trudne, jeśli zastosujesz się do kilku rad:

  • To, że coś jest w internecie nie znaczy, że jest niczyje.
  • Jeśli sam nie wykonałeś grafiki lub zdjęcia, które chcesz umieścić na swojej koszulce, to potrzebujesz zgody autora tej grafiki lub tego zdjęcia na ich użycie.
  • Jeśli chcesz umieścić zdjęcie własnego autorstwa przedstawiające jakąś osobę, to potrzebujesz zgody tej osoby.
  • Jeśli umieszczasz zdjęcie kogoś sławnego, to upewnij się, że ta osoba jest przedstawiona w momencie, w którym wykonuje swój zawód, np.: możesz wstawić zdjęcie piosenkarki, kiedy śpiewa na koncercie, ALE nie możesz wstawić jej zdjęcia, do którego pozowała (chyba, że sam je zrobiłeś i jej zapłaciłeś).
  • To samo dotyczy wszelkiego rodzaju logo, które nie są Twoje, ale są własnością zespołu, drużyny, firmy, jakiejkolwiek instytucji posiadającej logo - pomyśl jak by się czuł Jared Leto, gdyby się dowiedział, że kradniesz logo jego zespołu...
  • Pamietaj, że wszystko jest chronione prawami autorskimi, nawet jeśli nie ma znaczka ®, copyright czy nie jest zarejestrowane jako znak towarowy. Nawet bez tych elementów, ktoś ma prawa do danego zdjęcia, obrazka, logo czy grafiki.


Jeśli złamiesz, którąś z tych zasad, czekają Cię konsekwencje prawne: w najlepszym wypadku właściciel grafiki będzie chciał żebyś usunął ją ze swojego sklepu, w gorszym, będzie żądał zwrotu wszystkich pieniędzy, które zarobiłeś na jego pracy, w najgorszym zaś, będziesz musiał zapłacić mu za wykorzystanie jego prac o wiele, wiele więcej niż sam na nich zarobisz. A wszystko odbywać się będzie w niezbyt przyjemnych okolicznościach postępowania cywilnego lub karnego. Zdecydowanie nie warto!